سوالات متداول

از آنجایی که نیاز های بیماران و برنامه درمانی هر بیمار متفاوت است ، هزینه این فرایند میتواند متفاوت باشد . به یاد داشته باشید که بر خلاف روش های دیگر جایگزینی دندان ، ایمپلنت ها بر اساس دندان ها دهان و فک شما انتخاب می شوند .

هزینه احتمالی ایمپلنت دندانی بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار به ازای هر واحد ایمپلنت خواهد بود .با توجه به شدت مورد شما ، وضعیت بیمه و غیره ممکن است این مقدار تغییراتی بکند  و ما به بسیاری از بیماران در صورت نیاز تخفیف و پیشنهاد های مالی ارائه می دهیم و قیمت های ما از هر مرکزی در این منطقه پایین تر است .

مدت جراحی به چند عامل بستگی دارد ، از جمله بهداشت دهان ، دندان و اینکه آیا نیاز به کشیدن دندان قبل از انجام فرایند هست یا خیر ، و همچنین تعداد ایمپلنت های مورد نیاز. وسعت جراحی مورد نیاز تعیین کننده دفعات مراجعه به جراح فک و صورت برای انجام فرایند خواهد بود. فرایند کاشت ایمپلنت تنها یک دندان میتواند بین یک الی دو ساعت طول بکشد؛ اما اگر جراح شما باید چند ایمپلنت دندانی را در فک شما قرار دهد و احتمال نیاز به پیوند استخوان نیز وجود داشته باشد، ممکن است فرایند جراحی طولانی تر شود. به یاد داشته باشید که با ویزیت های قبل از عمل ، خود جراحی و ریکاوری بعد از آن ، از زمان قرار دادن ایمپلنت تا قرار دادن تاج دندان ممکن است بین سه تا شش ماه طول بکشد .

در طی جراحی ، جراح دهان شما را با بی حسی عمومی بی حس خواهد کرد تا شما در طی عمل دردی حس نکنید . با این حال کمی ناراحتی ،  درد و ورم پس از هر دو مرحله ممکن است رخ دهد اما معمولا این عوارض کوتاه مدت هستند و با دارو های ضد درد تجویز شده توسط جراح برطرف می شوند.

بسته به شدت جراحی انجام شده ، ممکن است شما فقط نیاز به مصرف ایبوپروفن جهت رفع ناراحتی پس از عمل  داشته باشید . هر چند در عمل های وسیع تر جراح شما ممکن است

ضد دردهای قوی تری را برای مدیریت درد شما تجویز کند.

خوشبختانه ، فرایند بهبودی پس از جراحی ایمپلنت های دندانی آسان است . در کل ، جدا از درد و ناراحتی خفیف ، جراح شما رعایت یک رژیم مایعات نرم را به مدت چند هفته به شما توصیه خواهد کرد . در صورت وجود احتمال عفونت جراح شما آنتی بیوتیک مناسب را نیز تجویز خواهد کرد .

در طی ماه های آتی ، شما باید چند ویزیت با جراحتان داشته باشید تا از عدم وجود عفونت ، چسبیدن مناسب ایمپلنت به استخوان و طی کردن مناسب مراحل بهبودی اطمینان حاصل کنید . جراح شما همچنین دستورات ویژه جهت روش مناسب مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در محل ایمپلنت و رعایت بهداشت دهان را به شما خواهد داد . بسیار مهم است که شما این نکات را جهت کاهش ریسک عفونت رعایت کنید.

شما میتوانید برای گرفتن وقت ملاقات با مرکز ایمپلنت,به صفحه ارتباط با ما مراجعه کرده و از طریق شماره های تماس و آدرس کلینیک وقت خود را تعیین کنید.